pengawal

selamat pagi  

Posted by king princess Snow

ehemehem....selamat pagi semua.....
hum apa tujuan anda hari ini........
harap x bebankan hidup anda.....
mula-mula sekali saya ingin mengucapakan terima kasih kerana menbaca blog yang tak seberapa ni......eyalah blog ttg diri siapa yang nak baca kan....
hahahahaha.........
baiklah saya ingin menyambung ttg diri saya yang tak seberapa ni.......
saya ni kalau nak dikatakan miskin tak lah... tapi nak dikata kan kaya.....jauh pandangan lagi alakada je.... cam biasa-biasa......hidup simple... sebab rumah saya terbakar 1 tahun lepas...harta benda tu tak payah cakap la.... rugi-rugi la..... tapi tu dah takdir tuhan........ tapi yang saya terkilan ialah 2 dari adik saya mengalami kemalangan satu bulan pose tahu lepas yang kedua bulan 12 tahun lepas.....
tapi dengan redha saya terima..... ALLAH menguji hambanya yang sabar.... kalau saya tak sabar malu pulak pada mama saya... dah mama saya tabah menhadapi dugaan yang terbalas budi...
elah mengosongkan hidup kami sekeluarga.....
tapi apakan daya saya hanya hambanya........
kami teruskan hidup kami sekeluarga hingga sekarang...ayah saya dah meninggal..... tapi yang penting kami tak mengemis....lupakan je lah hal tu nanti saya jadi sedih... tak siap blog saya....
saya ada seorang awek...awek saya ni cantik... tapi perangai je...... hum..... nak memburukkan org tu bukan tugas saya..... tapi kadang2 saya menyampah... but sebab sayang.. saya masih teruskan hubungan ini sampai sekarang....
nama dia......... tak boleh cakap la........ ahaks...... nanti ada orang terasa lak..... tapi yang paling penting dia ni cukup memahami keperluan saya sebagai anak miskin....
keluarga beliau sungguh baik..... baik sangat sampaikan saya tak terbalas budi...
saya dah cukup rasanya eyalah saya dah sambung belajar kat salah satu kolej yang boleh dikatakan terbaik iaitu transair....
perh...PRAMUGARA beb....... siapa yang tak jeles...hahahahah
tapi saya cukup bangga.... but im still humbble........
kalau cerita dalam kolej biarkan tersimpan dikolej...nanti tekeluar cerita barua pulak hahahahaha........saya ni ibarat jiwa antu eyalah hari2 online facebook tapi saya bangga......  okay lah saya sambung lain kali la eak..... saya nak mandi....huhuhuhuhu apa-apa hal nanti saya update kan blog ni lagi....... tu  pun kalau sempat.... aslamualaikum semua....



King Princess Snow

This entry was posted on Thursday, September 1, 2011 at 5:17 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment



Get your own Digital Clock