pengawal

salam semua  

Posted by king princess Snow

asalamaualaikum semua....... harap chat la ai ni eak....
saya baru jew bgn and pastu tgk detective conan perh....terbaik laa...walaupun dia masih kecil tapi terbaik la... sebab dia boleh manipulate semua kes dalam masa satu hari je......saya pun berfikir la kalau negara kita ada budak cam tu comperm fbi pun kalah kan... yew la fbi atau cia pun belum pasti boleh lesaikan kes cam tu...hahahaha ...sbb tu saya suka conan... satu ag sebab dia cute kot.... mungkin hehehe.......budak ni dah jd idola buat saya hehehe kalau boleh nk juga jumpa pengarang cerita ni........ ada siap2 tahu x siapa y buat cerita ni???
alamak saya bg soalan pulak.... okay semua blogger sila jawab eak hehehehehe



This entry was posted on Friday, September 2, 2011 at 8:41 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment



Get your own Digital Clock