pengawal

ehem...  

Posted by king princess Snow


asalamulaikum bersua kita kembali dalam laman blog yang hampeh ni hahaha.... alamak gelak lagi... maaf saya mmg suka gelak pun hari2 saya gelak.... sebab hati saya sentiasa happy namun dlm tu siapa tahu kan3x.... ahaks....
tapi ada gak orang yang benci saya gelak.... KENAPA???? hum....... apa salah nga orang gelak??? adakah menjekelkan???? x de kan tapi kenapa org x suka saya gelak eak....??? 
walhal ada gak yang suka tapi hipokrit semata...... hahahaha
tapi gelak ni adalah satu petua untuk mengelak strees.... YA KE? yup menurut pakar otak atau lebih dikenali fisiology(betul x tahu ejanya hentam je ni hahaha) 
gelak yang kerap merangsang kan satu genetik otak untuk berhubung....
menurut pakar doctor di jepun doctor shirota hahahah alamak masuk iklan vitegen lak hehehe sory2.... saya pun tak tahu apa kene mengene nga gelak ni hahah maaf semua..... biasalah malam yang bored katakan.... :)



King Princess Snow


This entry was posted on Friday, September 2, 2011 at 10:44 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment



Get your own Digital Clock