pengawal

yes saya dh kawen!!!  

Posted by king princess Snow

saat yang lama untuk ku melafazkan cinta akhirnya aku telah pun di ijakabul... alhamdulilah dan terima kasih kepada allah kerana melancarkan majlis perkahwinan aku..... terima kasih kpd keluarga sebelah perempuan....


Check out my new profile photo and respond!  

Posted by king princess Snow

bute and i see ur video in utube its much funny lol

Ask me anything

Check out my new profile photo and respond!  

Posted by king princess Snow

u are cute too much i relised u both so cute and funny

Ask me anything

Check out my new profile photo and respond!  

Posted by king princess Snow

its beautiful i like to see all your photo :)

Ask me anything

ABAng AngkAT sAYA  

Posted by king princess Snow

hai salam semua... tujuaan saya menulis blog ini adalah kerana ingin mengepos pic abg angkat saya...dia juga lah idola saya......... nama nya Zairul Halim Zainal dia nie baik.... prihal abg zairul:
simple,love to make people laugh,caring,understanding...i hate those who are the backstabbers..they didnt climb the ladder of success to be on top,but they have to stab others to be there..very sensitve,emotional but strict at the same time..helpful,loyal and honest..


dia berkerja kat mas airlines macam saya targget saya adalah untuk sampai ke c2 jua......


ni pic diew:)








nukilan cinta saya buat si dia  

Posted by king princess Snow


kata aku..
bila ada rindu engkau lah orang pertama yang aku akan sampaikan..
bila ada hajat engkau lah org pertama yang aku jumpa...
bila aku rasa cinta engkau lah aku tujukan..
walaupun aku sibuk aku tetap akan layan kerenah kau...


kau ingin tahu kenapa...
aku sayang pada kau lebih dari diri aku....

tapi kata kau...
bila ada rindu kawan lah kau lepaskan........
bila ada hajat kawan lah kau bagitahu dulu...
bila kau rasa cinta kawan lah kau curah kan kasih sayang...
bila kau sibuk kau kata kan pada ku boleh tak jangan kacau aku....


aku ingin tahu kenapa......
kau bagitahu ya kawan aku lebih dari kau...


aku pun mula teringat akan janji kita mula kita bercinta....
kau cakap biar apa pun aku tetap kau dahulu kan.....


sesudah 5 tahun kau koyakkan janji itu dengan rakus...
kau lepar penderitaan kepada aku..
kau katakan aku ni perangai cam setan....
kau kata aku ni penipu.....




bila aku tanya kau kenapa kau cerita satu dunia bahawa aku tak memahami kau....
apakah......
bilakah....
siapakah....

cara memutihkan wajah  

Posted by king princess Snow

salam semua night....ni kongsi petua yang menyampah ni ye lah org selalu tanya pkai apa cantik muka licin.... ni saya nak share la ni kalau x nak ikut terpulang la eak.....
cara2 nya:

Cara Memutihkan Wajah yang aman, praktis juga gampang bisa kamu lihat cuma disini, yah dari pada ribet mau cari atrikel-artikel yang udah basi, welleh… mau gimana ya…?

Biasanya kalo orang gak PeDe sama muka yang item tuh pengennya mau kliatan lebih cakep , yah bisa dibilang pengen lebih putih berseri dari biasanya, Cara Memutihkan Wajah didapetin disini…

Cara Memutihkan Wajah

Bengkuang :
gak ada basinya kalo bicarain soal bengkuang deket banget hubungannya sama memutihkan kulit, terutama wajah… bisa di buat masker atau di makan gitu ajah.

Kopi :
iya… semua orang tahu kopi itu item.., tapi gak banyak orang tahu kalo kopi juga sering digunakan sebagai pemutih, lebih tepatnya mengangkat sisa kulit mati diwajah yang berefek mencerahkan. bisa anda pakai sebagai masker, tersedia dalam bentuk serbuk, atau spa wajah dengan bahan kopi.

Lemon :
wanita di prancis memakai lemon untuk masker sehari-hari, di aplikasikan kewajah. dan dibilas dengan air hangat.

Susu :
susu dipercaya dapat di gunakan sebagai whitening alami, sebagian banyak produk kecantikan menggunakan bahan dasar susu, dan campuran untuk pemutih alami dan aman.

Kedelai :
isoflafon yang baik untuk kesehatan kulit dan bisa sebagai pencerah alami kulit wajah, susu kedelai atau olahan kedelai bisa anda konsumi untuk membantu mencerahkan kulit.

Beras :
selain dimakan sebagi nasi, ternyata beras juga bermanfaat untuk memutihkan lho…, cukup rendam beras dengan air dan endap kan selama semalam, sampai hancur, gunakan sebagai masker, memang baunya sedikit bikin orang pusing, tapi manfaatnya… hu… dijamin ampuh.

Minyak biji bunga matahari :
sebagai vitamin yang melindungi kulit, yah seenggaknya kulit bisa terlindungi dari ultraviolet, dan tetap terjaga kelembabanny.

putih telur :
Cukup di oleskan diwajah, tunggu hingga kering dan ketat, bilas dengan air.

nah dari banyak bahan ditas bisa tuh kamu pilih untuk kamu cobain gimana efeknya buat kulit kamu 
selamat mencoba…..!!


Get your own Digital Clock