pengawal

aku dan .....  

Posted by king princess Snow

Asalamualaikum semua saya king princess snow atau nama kampung saya arn nama penuh x payah bgtau la takut terkejut pulak...hehehe.....biar lah yang rapat je yang tahu okay.... maaf semua....
tujuan saya menulis blog ni banyak.. tapi sebab satu y paling kukuh adalah saya ingin melepaskan perasaan saya yang kurang bangga dengan diri sendiri...hehehehe... nak kata bangga tu...mmg x de langsung kot..... sebab tu saya menulis blog ni....
saya nak kata terbaik diantara terbaik tu tipu la saya kan tapi boleh dikatakan camtu lah....okay lah saya nk perkenalkan biodata atau bahasa melayu latar belakang saya... saya ni anak ke5 dahulu tapi sejak kembar saya meninggal saya jadi anak ke4...terbaik..perh..... tuihtuih siapa kata terbaik.... saya sedih..... ni pulak bila tiba syawal...makin nages saya.... hum tapi saya tahu betapa anda pun mengert bila org yang kita sayang pergi.....
okay saya tinggal kat kelantan...sebelah thailand... dekat je... tapi saya berasal keturunan siam...nenek saya ada kat siam..... tapi x bangga pun heheheheh okay lah nanti saya sambung balik cerita ttg saya yang terlampau banggan ni.... :) asalamualaikum semua....



King Princess Snow

This entry was posted on Thursday, September 1, 2011 at 10:48 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment



Get your own Digital Clock