pengawal

ROKOK kegemaran AKU!!  

Posted by king princess Snow


salam semua..dan selamat pagi pada warga blog saya suka blog saya sbb saya leh kasi apa yang ada di hati....
tujuan saya mengepos bab rokok ni adalah untuk melebelkan benda yang mana sedang hangat diketengahkan oleh kerajaan....
tapi pada pandangan saya kan tanpa rokok ibarat perempuan tanpa alat mekap? betul x???
hahaha saya mmg suka rokok jenama ni sebab pada saya dunhill tu x lagi jadi kegemaran yewlah roko cam apa... isap je mula la esok demam sakit tekak....(padahal dunhill dah mahal dan2 je cakap x sedap) hehehe tapi seriusly rokok winston ni kalau kita keje kan cam dia ni bagi tenaga tau... perh sekali isap mahu berbatan2 habis hahahah tapi kira okay la jgk kan2x......
okay nanti saya pos lak apa yang saya suka pos hahahaha thanks sbb follow...:)

This entry was posted on Friday, September 2, 2011 at 11:28 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment



Get your own Digital Clock