pengawal

aku kau dan hidup  

Posted by king princess Snow


kau ibarat permata yang tiada tandingan... aku mengerti sedalamnya apa makna kehadiran mu dalam hidup ku... pernah aku tak mempercayai bahawa insan yang selama ini aku tunggu telah muncul walhal aku terkapai2 menanti malaikat untuk memanggilku.....
aku kadang2 terfikir apakah aku ini bertuah.......
2bulan selepas pengenalan kita...
aku mula mencintai mu.... tiap2 hari aku menunggu panggilan mu...
kadang2 hati gusar dan engak bisa bicara jika engkau tidak menelefon aku....
masa itu tuhan saja yang tahu betapa sakitnya hati ku ini...
pedih bagai menusuk saudara sendiri dengan kaca-kaca.......
ring ring ring........

akhirnya panggilan yang aku tggu telah pun hadir....
aku sungguh happy berbicara dgn mu.....
tuhan saja tahu bertapa indahnya cinta ini....
sekarang aku sedar apa makna cinta......
1tahun selepas itu kau mengalami kemalangan...
tuhan saja tahu risaunya hatiku ini...
yaALLAH tolong lah menyelamatkan dia...
aku mengetahui berita tu pun melalui ibunya... terima kasih ibu......
4 tahun selepas pengenalan kita.....
kau mula menunjukkan rasa kekecewaan kau terhadap aku....
kau kecewa dgn keluarga ku yang menetang percintaan kita.....
walhal aku sedang nazak mempertahankannya....
satu hari perasaan gusar yang plg aku takuti telah muncul menyergah aku.....
aku terkilan dgn perlakuan mu itu....
arh!!!!tuhan kenapa dgn ku ini.....
kau telah mengecewakan ku dgn memainkan perasaan ku dgn org lain....
aku kecewa fedup.... semua ada dalam benak hati ku!!!
aku.............hilang dalam kegelapan hati yang sedang marah!!!
arh......... tapi aku yakin disebalik kekecewaan ini akan hadir sinar cahaya......
rahmat tuhan siapa tahu....
ya!!! yakin itu telah dtg menhetak benak pori hatiku....
aku menerima mu..... walaupun kau mengecewakan ku.............
aku bahagia lagi... dia pun berjanji dgn ku x akan memainkan perasaan ku lagi....
terima kasih sayang.....
sekarang engkau jauh di puncak....
hati ku mula dibentak oleh perasaan cemburu.....
cemburunya aku!! tuhan saja tahu....
dush!! nak ambik aku dipukul onak duri lagi... dia mula berjinak2 dgn facebook....
mula berchating dgn rakan2 sekelasnya...
yang paling aku x boleh terima engkau mula melayari intim dgn sahabatmu... nasib baik aku sempat sedarkan mu.......
malam ini aku bergaduh nga family aku...
aku menharapkan kau menjadi pendengar ku...
namun!!!silap!!!
kau menutamakan sahabat lagi pada ku......
hanya kekecewaan lagi yang menufuk hatiku lagi....
sekarang aku masihmenjalankan kewajibpan seorang insan bernama manusia...
bersambung...

This entry was posted on Saturday, September 3, 2011 at 10:32 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment



Get your own Digital Clock